Xledger
Xledger er det optimale valget for voksende bedrifter. Et skybasert alt-i-ett ERP-system med fokus på innsikt, automatisering og skalèrbarhet.
Xledger er fremtiden
Systemet gir deg tilgang til omfattende visninger og rapporter, og er designet for å gi deg oppdatert innsikt og oversikt over den økonomiske situasjonen – til enhver tid.
Xledger er et «alt-i-ett system». Det betyr at alle deler av systemet er integrert med hverandre og du trenger kun å oppdatere data ett sted. Dette sikrer rask og kontinuerlig tilgang til nyeste data og gir deg muligheter til å ta beslutninger basert på rapporter og analyser i sanntid.
Fordeler med Xledger
Med Xledger får du et alt-i-ett system som lett integreres med øvrige fag- og bransjesystemer, som er skalerbart - og ikke minst fleksibelt. Det innebærer at systemet vil kunne utvides og vokse parallelt med hvordan din virksomhet utvikler seg over tid.
- Alt-i-ett system som lett integreres med øvrige fag- og bransjesystemer
- Arbeidsflyt som gjør jobben med regnskap og økonomi enklere
- Skalerbarhet - systemet vokser med bedriften
Hvorfor velge Admento?
Vi er Xledger-sertifisert som Gull Partner. Kort oppsummert betyr det at vi har ganske så god systemkompetanse på Xledger, og kan gi dere gode råd om hvilket oppsett og funksjonalitet som vil være best egnet for deres virksomhet.
Vi samarbeider tett, kartlegger forretningsprosessene og finner sammen med dere de gode løsningene som vil effektivisere bedriftens økonomifunksjon.
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat i dag!
Automatisert arbeidsflyt i Xledger
Automatisert arbeidsflyt
Automatisering av oppgaver og prosesser innenfor regnskap og økonomi har alltid vært fokus i Xledger. Reduser risikoen for å gjøre feil. Bli kvitt frustrasjonen over manuelle prosesser. Spar organisasjonen for tid og penger. Og ha full kontroll. Bruk mer tid på det som er viktig!
Banken direkte i økonomisystemet
Xledgers bankintegrasjon er en sentral del av økonomi- og regnskapssystemet. Gjennom bankmodulen tilbyr vi integrasjon mot de fleste norske banker og en bankavtale via Xledger gjør at du vil kunne se alle banktransaksjoner og godkjenne betalinger i systemet. Du har ikke lenger behov for nettbank for betalinger. Bankavstemming skjer automatisk i systemet og bankoppgaver utføres kun i Xledger.
Smidig og korrekt budsjettering
Budsjett og prognose håndteres effektivt i Xledger. Systemet har ferdige visninger og rapporter som gir deg full oversikt over situasjonen i bedriften. Økonomisystemet er rollebasert. Alle roller fra prosjektledere til CEO og styreleder kan sammenligne faktiske resultater mot budsjett, prognoser for året, og drille ned til ønsket detaljnivå for spesifikke transaksjoner.
Full kontroll med innkjøp, logistikk og lager
Innkjøp og logistikk er integrert med øvrige moduler i Xledger. Løsningen er fleksibel og passer for enkel eller mer avansert innkjøps- og lagerstyring. Xledger håndterer hele prosessen fra innkjøpsordre til varemottak, lagerstyring, varetelling og bokføring av faktura.
Fleksibelt og fullt integrert lønnssystem
Lønn håndteres effektivt i Xledger. Lønnssystemet er fullt integrert med prosjekt, reise og utlegg, regnskap og bank. Dette gir deg oppdaterte tall i sanntid, og muligheter for å automatisere områder som for eksempel utbetalinger.
Enkle og fleksible oppsett gjør det effektivt å vedlikeholde systemet. Dra fordel av allerede definerte satser og oppsett. Systemet passer for alt fra mindre til store selskaper i ulike bransjer. Velg selv hvilken funksjonalitet det er behov for i din bedrift.
Timeregistrering som de ansatte gjør på mobil, går rett inn i lønnssystemet. Det samme gjelder reise, utlegg og diett. Dette eliminerer behovet for eksterne systemer.
Fakturering og salgsordre
Xledger har komplett funksjonalitet for ordre og fakturering som gjør håndteringen fleksibel, rask og enkel. Dette er fullt integrert med prosjektregnskap, kundereskontro og hovedbok. Fakturering kan skje lokalt, eller fullt automatisert med sentral fakturaprint og distribusjon. Det er støtte for eFaktura, PDF-faktura, papirfaktura, systemfaktura (mellom bedrifter som bruker Xledger) samt import av fakturagrunnlag. Du bestemmer selv!
Integrasjoner
Xledgers integrasjonsgrensesnitt muliggjør dataoverføringer med eksterne fagsystemer. Dette kan for eksempel være import/eksport av kunde- og leverandørregistre, hovedbok- og reskontrotransaksjoner, lønn- og HR-data, og fakturagrunnlag. Nedenfor finner du en oversikt over et utvalg av systemer som er integrert mot Xledger.
Prosjektregnskap
Prosjektregnskap i Xledger gjør det enkelt å administrere prosjekter uavhengig av kompleksitet og størrelse. Timeføring, ressursplanlegging, prosjektregnskap og automatisert prosjektfakturering er fullt integrert. Du får god oversikt over reelle inntekter, utgifter, timeføring mot ressursplaner og lønnsomhet i prosjektene. Det gir et godt grunnlag for planlegging og optimalisering i forhold til budsjett. Xledger prosjektregnskap består av et sett med fleksible delmoduler og områder som du kan bruke etter behov.
Rapportering med sanntidsoversikt
Rapportering og analyse i Xledger gir deg full kontroll uansett hvor du er. Alle data er alltid tilgjengelige uavhengig av om du jobber på PC, sjekker status på mobilen eller nettbrett. Alt du trenger er tilgang til internett. Gode rapporter og spørringer er avgjørende for å få full nytte av ERP-systemet. Gode verktøy for å hente og analysere data er nødvendig for å ta de riktige beslutningene. Xledger er bygget for å gjøre informasjon lett tilgjengelig for beslutningstakere i ulike roller i virksomheten.